Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Imorron e det dax

Publicerad 2008-08-18 11:35:35 i Allmänt

...... för min lilla tös att börja skolan. Kl 7.45 ska hon infinna sig i klassrummet! Jag tror jag e mer nervös än vad hon är! =) Så ikväll blir det sängen tidigt. Hmm? Hur dax behöver jag gå upp? Får se nu... Köra 7.30, så..... Gå upp 6.30. Det bör vi hinna på tycker jag.

Undrar när min dator e klar hos Mats?
Så man kan lägga upp sina bilder från mobilen och från kameran. Hade varit trevligt minsann. =)

Jaha, så det va måndag igen. Vad ska man hitta på idag?
Kanske man skulle ut o gå med Minna så hon får cykla lite.
Skulle köra ner till Frida oxå o beställa lite kläder. Men det får jag göra efter Malin har varit här o hämtat Ketty. Hon ska hämta henne idag, men jag vet inte när.
Sen blir det väll det vanliga, diska, städa lite, handla mat o sånt trist. Tvättade ju igår så jag har ju lite som ska vikas in i garderoberna. Blääää!!

På fredag ska jag o Alle på Malmöfestivalen o på Lördag ska vi till Tosselilla. Sen på måndag ska Alle börja sitt nya jobb i Noge! Han jobbar 16 dagar och är hemma 9. Han kommer att tjäna runt 40 000 i månaden. Det ska väll kunna räcka till att betala av alla skulder vi har o tillochmed spara undan en slant??!! 
Tillsammans har vi ju 55 000 Kr !! Vore illa om vi inte kunde reda oss då! =)


Dagens citat:  




See you    Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela