Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Idag

Publicerad 2008-08-13 17:39:42 i Allmänt

har jag varit o hälsat på Diana på jobbet idag med lite mat. Vi åt MC Donalds, sen va vi ute o gick med Stalles små vovvar en runda.
När jag kom hem sen så va jag o Minna ute på cykelträning.
När vi väl kom in igen så kom min trevliga huvudvärk o bankade på dörren igen. =(  Gillar inte att ha ont i huvudet!! Hehe, som om någon människa gillar huvudvärk. :S
Det va väll istort sätt min dag!
Ska diska o ta en cykeltur till med Minna. Får väll ta o plocka undan lite oxå, Alle kommer ju hem imorron!


Puss puss




 Tänk på det D...... =)   <3 puss på dig!

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2008-08-14 10:58:39

Tack vännen!

Har ju lite svårt att se det så bara... Men det kommer väl förhoppningsvis ngn gång. Fick ju en hel del komplimanger inatt på sms ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela