Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

DATAN HAR KRASCHAT!!

Publicerad 2008-08-11 18:57:24 i Allmänt

Skit data helvete!!!!!!!! Piss mög!! Min dator har kraschat så jag har ingen data o ingenting. Blir så ledsen så ledsen. Men en god vän till Diana ska försöka sig på o fixa den till mig. gulligt...... Hoppas han kan rädda alla mina bilder o min musik!

I dag har jag varit på maxi o handlat en cykel till Minna. En rosa flickcykel (20tums). Hon e super mallig för den. Nu ska hon bara lära sig att cykla oxå på den. Har köpt sån pinne som man kan hålla i när hon cyklar så snart kan hon kanske. Vi har ju 2 veckors semester nu så vi har lite tid på oss.
Minna börjar ju skolan om 8 dagar! Min lilla tös........
Hon har hittat en kompis som bor inte så långt ifrån som heter Linnea. Hon e lika gammal som Minna. Hon har varit här o lekt lite idag o nu e de hemma hos henne.
Verkar vara en bra tös tycker jag. =)

Nä minsann....
Nu ska jag inte uppehålla Ni

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela